Znajdź najlepszego lekarza dla Ciebie

Pomoc

Czym jest serwis eLekarze.pl? 

Dzięki eLekarze.pl pacjenci mogą w łatwy i wygodny sposób odnaleźć lekarzy specjalistów w  swojej okolicy, a także zarezerwować wizytę on-line u lekarzy udostępniających swój kalednarz wizyt.

Lekarzom serwis daje możliwość pozyskania nowych pacjentów  oraz pomaga uporządkować, przyspieszyć oraz znacznie ułatwić proces rezerwacji wizyt. Pacjenci nie muszą już dzwonić do Twojego gabinetu, by umówić się na wizytę czy sprawdzić Twój cennik. O każdej porze dnia i nocy możesz sprawdzić zarezerwowane wizyty, co pozwala lepiej zorganizować czas pracy. 

 

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

 

Pacjent

  1. Jak odnaleźć lekarza w serwisie?
  2. Jak zarejestrować się w serwisie?
  3. Czy mogę zarezerwować wizytę u lekarza nie rejestrując się w elekarze?
  4. Jakie są zalety rejestracji w serwisie?
  5. Jak umówić wizytę do lekarza?
  6. Czy korzystanie z serwisu jest płatne?
  7. Czy płacę za wizytę u lekarza?
  8. Skąd mam pewność, ze wizyta została poprawnie zarezerwowana?
  9. Zarezerwowałem wizytę u lekarza. Chcę ją odwołać/zmienić termin. Jak to zrobić?
  10. Lekarz odwołał moją rezerwację – co dalej?
  11. Czy moje dane są bezpieczne?
  12. Czy ktoś przypomni mi o terminie wizyty?
  13. Zapomniałem hasła do swojego konta. Jak je odzyskać?
  14. Jak mogę skontaktować się z zespołem eLekarze.pl?
  15. Jak mogę usunąć konto z serwisu?

 

Lekarz

  1. Jestem lekarzem. Jak dodać się do serwisu?
  2. Znalazłem swoją wizytówkę w serwisie. Jak uzyskać do niej prawa?
  3. Moje konto jest niewidoczne w serwisie, dlaczego?
  4. Czy mogę zarejestrować kilka miejsc swojej pracy
  5. Jak dodać cennik swoich usług?
  6. W jaki sposób zamieścić o informacje o godzinach otwarcia gabinetu?
  7. Czy serwis eLekarze.pl jest płatny?
  8. Na czym polega usługa Kalendarz i czy jest bezpłatna?
  9. Na czym polega usługa Pozycjonowanie?
  10. Jak zarezerwować wizytę dla pacjenta spoza serwisu eLekarze.pl?
  11. Gdzie mogę edytować dane swojego konta?

 

Placówka

  1. Reprezentuje placówkę. Jak dodać ją do serwisu?
  2. Konto placówki jest niewidoczne w serwisie. Dlaczego?
  3. Jak dodać cennik usług placówki?
  4. Jak mogę zamieścić informacje o godzinach pracy placówki?
  5. Czy serwis eLekarze.pl jest płatny?
  6. Jak mogę poprawić dane placówki w serwisie?
  7. Jak dodać kolejny oddział mojej Placówki?
  8. Jak dodać lekarzy do placówek?
  9. Co to jest „Nadaj dostęp do Placówki”?
  10. Co to jest "Nadaj dostęp lekarzowi"?
  11. Jak nadać/odebrać lekarzowi dostęp do Placówki?
  12. Jak edytować listę lekarzy?
  13. Jak edytować listę placówek?

 

Produkty płatne  

Jakie produkty płatne są dostępne w eLEKARZE.pl?

 

 

Pacjent

1. Jak odnaleźć lekarza w serwisie? 

Aby wyszukać lekarza, wystarczy wpisać w pole wyszukiwarki interesujące nas kryteria np. nazwisko lekarza, nazwę placówki medycznej, miasto w którym szukamy lekarza lub nazwę choroby. 

2. Jak zarejestrować  się w serwisie?

Aby zarejestrować się w serwisie, należy kliknąć w guzik „Zarejestruj się” i wybrać „Jestem Pacjentem”. Następnie proszę wypełnić wszystkie wymagane pola a na końcu kliknąć "Zarejestruj".

Po dokonaniu poprawnej rejestracji, na adres mailowy jest wysyłany link aktywujący konto, w który należy kliknąć, aby zakończyć proces rejestracji. Link jest ważny 24h oraz jest jednorazowy (nie można go wykorzystać kilkukrotnie). 

 

3. Czy mogę zarezerwować wizytę u lekarza nie rejestrując się w eLekarze?

Tak. Rezerwacji wizyty może dokonać każdy użytkownik (również ten niezarejestrowany).

Różnica polega na tym, że użytkownik niezalogowany, będzie musiał dodatkowo potwierdzić swoją rezerwację, klikając na link wysłany na podany przy rezerwacji adres email. Link jest ważny przez 30 min. Po tym czasie, termin wizyty jest zwalniany.

 

4. Jakie są zalety rejestracji w serwisie?

Tworząc konto w serwisie użytkownik może śledzić historię swoich rezerwacji, może także rezerwować wizyty dla swoich najbliższych.W łatwy sposób może również odwołać, wcześniej zaplanowaną wizytę.


5. Jak umówić wizytę do lekarza?

Aby zarezerwować wizytę u wybranego lekarza, należy kliknąć na guzik z godziną wizyty lub w pole „Rezerwuj on-line” widoczne na wizytówce lekarza. Następnie należy podać informacje wymagane przez lekarza m.in. numer pesel czy numer telefonu kontaktowego i kliknąć "Rezerwuj". Wizyta dokonana przez użytkownika zalogowanego, automatycznie pojawi się w kalendarzu lekarza. Użytkownik niezarejestrowany w serwisie musi dodatkowo potwierdzić rezerwację klikając w link potwierdzający, który otrzymał na swój adres mailowy w przeciągu 30 min od dokonania rezerwacji w serwisie. 

 

6. Czy korzystanie z serwisu jest płatne?

Korzystanie z serwisu dla pacjentów jest całkowicie bezpłatne. Nie pobieramy żadnych opłat ani prowizji za wyszukiwanie lekarzy czy rezerwację wizyt.

 

7. Czy płacę za wizytę u lekarza?

Wizyta u danego lekarza jest płatna zgodnie z cennikiem prezentowanym na jego wizytówce.

Serwis eLekarze.pl nie ingeruje w cenniki lekarzy. 

 

8. Skąd mam pewność, ze wizyta została poprawnie zarezerwowana?

Informacje o zarezerwowanych wizytach są widoczne na Twoim koncie w zakładce „Najbliższe wizyty”, ponadto informacja o dokonaniu rezerwacji wizyty jest wysyłana na Twój adres mailowy. 

 

9. Zarezerwowałem wizytę u lekarza. Chcę ją odwołać/zmienić termin. Jak to zrobić? 

Zarejestrowany użytkownik może odwołać wizytę z poziomu swojego konta w serwisie, w zakładce „Najbliższe wizyty”. Należy kliknąć w  „Szczegóły wizyty” , którą chcemy odwołać  a następnie w opcję  „Odwołaj wizytę” oraz potwierdzić chęć odwołania wizyty.

Aby zmienić termin rezerwacji należy najpierw odwołać bieżącą wizytę, a następnie zarezerwować ponownie wizytę w pożądanym terminie. 

 

10. Lekarz odwołał moją rezerwację – co dalej?

Jeśli lekarz odwołał zarezerwowaną wizytę widocznie nie może spotkać się z Toba w danym terminie. Należy zarezerwować się na nowo do lekarza w innym, dostępnym w jego kalendarzu terminie. 

 

11. Czy moje dane są bezpieczne?

Dane osobowe pacjentów, gromadzone przez lekarzy, podlegają ustawowym obowiązkom zapewnienia bezpieczeństwa (ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 27 sierpnia 1997 r.).

Serwis eLekarze posiada niezbędne certyfikaty SSL, dzięki którym Twoje dane są bezpieczne.

Dokonując rejestracji do lekarza, możesz być pewny, że do Twoich danych ma dostęp jedynie lekarz, do którego umówiłeś wizytę. Proces rejestracji odbywa się w połączeniu szyfrowanym, a dane dotyczące wizyty są widoczne tylko dla Ciebie i dla lekarza, w strefach zabezpiecznonych (https).

 

12. Czy ktoś przypomni mi o terminie wizyty?

Na podany przez Ciebie adres email zostanie wysłany mail przypominający o zbliżającej się wizycie. 

 

13. Zapomniałem hasła do swojego konta. Jak je odzyskać?

Na stronie logowania  kliknij w „Nie pamiętam hasła”, wpisz adres mailowy konta, do którego chcesz odzyskać dostęp i kliknij „Wyślij”.Na Twój adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający ustawienie nowego hasła. 

W każdej chwili możesz zmienić hasło. W tym celu zaloguj się do swojego konta i kliknij w link "Zmień hasło”.

 

14. Jak mogę skontaktować się z zespołem eLekarze.pl?

Jeśli chcesz się z nami skontaktować,na stronie Kontakt znajduje się formularz kontaktowy. Wybierz z listy cel w jakim się z nami kontaktujesz i opisz swoją sprawę, a my dołożymy wszelkich starań by skontaktować się z Toba w maksymalnie krótkim czasie i pomóc w pomyślnym rozwiązaniu Twojej sprawy. 

 

15. Jak mogę usunąć konto z serwisu?

Aby usunąć konto z serwisu skontaktuj się znami za pomocą formularza kontaktowego  dostepnego TUTAJ lub napisz do nas na adres kontakt@elekarze.pl

 

Lekarz 

1. Jestem lekarzem. Jak dodać się do serwisu?

Aby zarejestrować się w Serwisie jako lekarz należy kliknąć w dostępny na głównej stronie serwisu przycisk „Zarejestruj się”  i wybrać z wyświetlonego menu „Jestem Lekarzem”. Jeżeli odnalazłeś swoją wizytówkę w naszej bazie, możesz przejąć do niej prawa klikając w link „Jestem tym Lekarzem".

Następnie należy uzupełnij wszystkie wymagane pola i nacisnąć "Zarejestruj się". Na adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym rejestrację. Jeżeli nie potwierdzisz swojej rejestracji, po upływie 48 godzin, konto zostanie automatycznie usunięte.

Twoje dane trafią do weryfikacji. Dopiero po pomyślnej weryfikacji będziesz mógł uzupełnić pozostałe dane.

 

2. Znalazłem swoją wizytówkę w serwisie. Jak uzyskać do niej prawa?

Jeśli  twoja wizytówka znajduje się już w serwisie oznacza to, że dane Twojej placówki zostały wprowadzone do serwisu, jednakże nie zostały zweryfikowane. Możesz uzyskać prawa do tej placówki poprzez kliknięcie w przycisk „Jestem tym Lekarzem” przy wybranym profilu niezweryfikowanym. Aby dokończyć procesu rejestracji należy wypełnić pozostałe pola formularza rejestracyjnego.

Na adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym rejestrację. Jeżeli nie potwierdzisz swojej rejestracji, po upływie 48 godzin, konto zostanie automatycznie usunięte.

Twoje dane trafią do weryfikacji. Dopiero po pomyślnej weryfikacji będziesz mógł uzupełnić pozostałe dane.

 

3. Moje konto jest niewidoczne w serwisie, dlaczego?

Jeśli założyłeś konto w serwisie, a nie jest ono jeszcze widoczne na stronie oznacza to, że podlega procesowi weryfikacji przez administratora serwisu. Jeśli weryfikacja administratora przebiegła pomyślnie, na Twoim profilu lekarza pojawi się informacja „Profil zweryfikowany” o czym zostaniesz jednocześnie powiadomiony wiadomością mailową.

Jeżeli po upływie 48h od momentu dodania konta do serwisu Twoja wizytówka jest wciąż niedostępna w serwisie, skontaktuj się z naszym działem technicznym pod adresem pomoc@elekarze.pl.

 

4. Czy mogę zarejestrować kilka miejsc swojej pracy?

Tak. Do swojego konta założonego w serwisie możesz dodać nieograniczoną liczbę miejsc pracy. 

 

5. Jak dodać cennik swoich usług?

W swoim cenniku możesz określić ceny i sposoby płatności za poszczególne usługi medyczne, które realizujesz w swoim miejscu pracy, z z wyłączeniem informacji o rabatach, promocjach i upustach.

Aby uzupełnić cennik dla swojej placówki proszę zalogować się do Strefy Lekarza podając swój login i hasło. Po kliknięciu w zakładkę cennik, zostanie wyświetlony szablon cennika. Domyślnie wyświetla się  okno do wprowadzenia jednej usługi. Aby dodać kolejną, wystarczy kliknąć na „+dodaj kolejną usługę”. Po zakończeniu wypełniania wszystkich pożądanych pól cennika kliknij „Zapisz” aby zachować zmiany.

Szczegółową instrukcję wypełniania cennika możesz pobrać TUTAJ.

 

6. W jaki sposób zamieścić o informacje o godzinach otwarcia gabinetu?

Aby ustawić godziny otwarcia gabinetu, należy zalogować się do Strefy Lekarza, kliknąć w zakładkę Miejsca pracy. Przy każdy miejscu pracy, po prawej stronie, znajduje się pole do wprowadzenia godzin pracy gabinetu.

 

7. Czy serwis eLekarze.pl jest płatny?

Obecność w serwisie eLekarze.pl jest bezpłatna. Dajemy Ci możliwość stworzenia własnej strony poprzez dodanie informacji o swoim doświadczeniu, ukończonych kursach, posiadanych certyfikatach. Możesz również dodać swoje zdjęcie oraz zdjęcia gabinetu.

Serwis oferuje również produkty płatne, polepszające pozycję Twojej wizytówki w eLekarze.

Szczegółowy opis produktów płatnych znajdziesz TUTAJ. 

Szczegółowe informacje na temat obowiązujących pakietów płatnych oraz cennika  można uzyskać w Dziale Sprzedaży, pod numerem telefonu 12 255 76 72

 

8. Na czym polega usługa Kalendarz i czy jest płatna?

Prowadzenie Kalednarza wizyt jest całkowicie bezpłatne. Dzięki tej usłudze:

- możesz zarządzać wizytami w swoim gabinecie z każdego miejsca i o każdej porze - kalendarz jest dostępny na smartfonie, tablecie i komputerze

- masz w jednym miejscu kalendarze wszystkich Twoich gabinetów

- pozyskujesz nowych pacjentów

- pacjenci już nie muszą dzwonić do Twojego gabinetu, aby umówić wizytę a Twój kalendarz wizyt jest udostępniony 24h na dobę

- pacjenci nie muszą dzwonić do gabinetu, aby sprawdzić wolne terminy

- pacjenci będą otrzymywać przypomnienia o zbliżającej się wizycie

- Twoja wizytówka zyska wysoką pozycję na liście wyników wyszukiwania

- będziesz otrzymywał maile z informacją o nowej rezerwacji

Aby uruchomić kalednarz wystarczy zalogować się do Strefy Lekarza lub Placówki a następnie kilknąć w guzik "Pobierz licencję". Po zaakceptowaniu warunków licencji, kalednarz automatycznie pojawi się na Twoim koncie i będzie widoczny dla pacjentów.

Szczegółową instrukcję oraz specyfikację techniczną Kalendarza znajdziesz TUTAJ.

 

9. Na czym polega usługa Pozycjonowanie?

Co daje Ci pozycjonowanie wizytówki?

- przez 12 miesięcy Twoja wizytówka będzie wyświetlała się wysoko na liście wynikowej, co pozwoli użytkownikom szybciej znaleźć Twoją wizytówkę oraz zapoznać się z ofertą; 

- pozyskasz większą ilość pacjentów dzięki wysokiej pozycji na liście wynikowej; 

- wyróżnisz swoją ofertę spośród konkurencji;

- dotrzesz bezpośrednio do pacjentów zainteresowanych zarezerwowaniem wizyty u lekarza Twojej specjalności;

- zbudujesz pozytywny wizerunek swojej marki

Skontaktuj się z Działem Sprzedaży, aby uzyskać więcej informacji lub zakupić usługę (12 255 76 72)

Szczegółową instrukcję oraz specyfikację techniczną Pozycjonowania znajdziesz TUTAJ.

 

10. Jak zarezerwować wizytę dla pacjenta spoza serwisu eLekarze.pl?

Aby zarezerwować wizytę dla własnego pacjenta, który nie jest użytkownikiem serwisu elekarze.pl należy zalogować się na swoje konto lekarza w serwisie, oraz kliknąć w wybrany  dostępny termin w kalendarzu online.W formularzu rezerwacji, który się ukaże, należy wypełnić wszystkie obowiązkowe pola oraz kliknąć„Zapisz”. Wizyta zostanie zarezerwowana, a termin zostanie oznaczony w systemie jako zajęty.

 

11. Gdzie mogę edytować dane swojego konta?

Aby edytować dane konta  należy zalogować się do Strefy Lekarza a następniew zakładce „Twoje dane” kliknąć w link „edytuj”.

Po dokonaniu zmian w swoich danych kliknij ikonę „Zapisz” znajdujący się na dole strony.

 

Placówka

1. Reprezentuje placówkę. Jak dodać ją do serwisu?

Aby zarejestrować się w Serwisie jako placówka należy kliknąć w dostępny na głównej stronie serwisu przycisk „Zarejestruj się”  i wybrać z wyświetlonego menu „Jestem Placówką”.

Następnie należy uzupełnij wszystkie wymagane pola i nacisnąć "Zarejestruj się". Na adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym rejestrację. Jeżeli nie potwierdzisz swojej rejestracji, po upływie 48 godzin, konto zostanie automatycznie usunięte.

Twoje dane trafią do weryfikacji. Dopiero po pomyślnej weryfikacji będziesz mógł uzupełnić pozostałe dane.
W serwisie prezentujemy wyłącznie wizytówki lekarzy. Dlatego też, po tym jak Twoje konto zostanie zweryfikowane, wprowadź dane lekarzy pracujących w Twojej placówce.

 

2. Konto placówki jest niewidoczne w serwisie. Dlaczego?

Jeśli założyłeś konto w serwisie, a nie jest ono jeszcze widoczne na stronie oznacza to, nie wprowadziłeś danych lekarzy w niej pracujących. W serwisie prezentujemy wyłącznie wizytówki lekarzy. Dane placówki pojawiają się przy wizytówce lekarza w niej pracującego.

 

3. Jak dodać cennik usług placówki?

W swoim cenniku możesz określić ceny i sposoby płatności za poszczególne usługi medyczne, które realizujesz w swoim miejscu pracy, z z wyłączeniem informacji o rabatach, promocjach i upustach.

Aby uzupełnić cennik dla swojej placówki proszę zalogować się do Strefy Placówki podając swój login i hasło. Po kliknięciu w zakładkę cennik, zostanie wyświetlony szablon cennika. Domyślnie wyświetla się  okno do wprowadzenia jednej usługi. Aby dodać kolejną, wystarczy kliknąć na „+dodaj kolejną usługę”. Po zakończeniu wypełniania wszystkich pożądanych pól cennika kliknij „Zapisz” aby zachować zmiany.

Cennik, który wprowadzisz dla placówki, będzie automatycznie "dziedziczony" przez lekarzy w niej pracujących.

Szczegółową instrukcję wypełniania cennika możesz pobrać TUTAJ.

 

4. Jak mogę zamieścić informacje o godzinach pracy placówki?

Aby ustawić godziny otwarcia placówki, należy zalogować się do Strefy Placówki, kliknąć w zakładkę Lista placówek a następnie w link "edytuj" widoczny przy placówce. Wyświetli się strona, na której będzie można wprowadzić godziny otwarcia placówki.

 

5. Czy serwis eLekarze.pl jest płatny?

Obecność w serwisie eLekarze.pl jest bezpłatna. Dajemy Ci możliwość stworzenia własnej strony poprzez dodanie informacji o swoim doświadczeniu, ukończonych kursach, posiadanych certyfikatach. Możesz również dodać swoje zdjęcie oraz zdjęcia gabinetu.

Serwis oferuje również produkty płatne, polepszające pozycję Twojej wizytówki w eLekarze.

Szczegółowy opis produktów płatnych znajdziesz TUTAJ. 

Szczegółowe informacje na temat obowiązujących pakietów płatnych oraz cennika  można uzyskać w Dziale Sprzedaży, pod numerem telefonu 12 255 76 72

 

6. Jak mogę poprawić dane placówki w serwisie?

Aby edytować dane konta należyzalogować się do Strefy Placówki a następniew zakładce „Twoje dane” kliknąć w link „zmień dane”.

Po dokonaniu zmian w swoich danych kliknij ikonę „Zapisz” znajdujący się na dole strony. 

 

7. Jak dodać kolejny oddział mojej Placówki?

Aby dodać kolejny oddział placówki  należy  zalogować się do Strefy Placówki a następnie kliknąć w zakładkę „Lista placówek”. Następnie kliknąć w ikonę „Dodaj placówkę” i wypełnić dane placówki.  Aby zachować wprowadzone zmiany należy kliknąć ikonę „Zapisz”. Placówka zostanie dodana do listy i stanie się widoczna w zakładce „Lista placówek”. 

 

8. Jak dodać lekarzy do placówek? 

Dodawanie lekarzy jest możliwe z poziomu zakładek:

- Lista Lekarzy -   Aby dodać nowego lekarza należy kliknąć w ikonę „Dodaj lekarza” , wypełnić formularz dodawania lekarza oraz kliknąć „Zapisz”.

- Lista placówek -  Aby dodać lekarza do konkretnej placówki należy kliknąć w ikonę „Dodaj lekarza” , wypełnić formularz dodawania lekarza oraz kliknąć „Zapisz”.

 

9. Co to jest „Nadaj dostęp do Placówki”?

Nadanie dostępu do placówki oznacza przekazanie czynności administracyjnych danym oddziałem osobie wskazanej w formularzu nadawania dostępu (np. lekarzowi z danej placówki). Od tego momentu kontem danej placówki zarządza samodzielnie wskazana osoba. 

 

10. Co to jest nadaj dostęp lekarzowi?

„Nadaj dostęp lekarzowi”  oznacza przekazanie czynności administracyjnych danym oddziałem (wybraną placówką) osobie wskazanej w formularzu nadawania dostępu (np. lekarzowi z danej placówki). Od tego momentu kontem danej placówki zarządza samodzielnie lekarz. 

 

11. Jak nadać/odebrać lekarzowi dostęp do Placówki?

Dostęp do placówki można nadać z poziomu zakładki „Lista placówek” dostępnej po zalogowaniu do Strefy Placówki.Pod wybraną placówką należy kliknąć w link „Nadaj dostęp do placówki”, podać Imię i nazwisko osoby kontaktowej, jej numer telefonu i adres e-mail oraz kliknąć „Zapisz”. Od tego momentu placówką zarządzać będzie wskazana osoba.

Nadać dostęp do placówki można również z poziomu zakładki „Lista lekarzy”. Przy wybranym lekarzu należy kliknąć w „Nadaj dostęp do placówki”, z listy placówek wybrać tę, do ktorej nadajemy dostęp oraz kliknąć ”Zapisz”.

Aby odebrać dostęp do placówki, na „Liście placówek” przy wybranej placówce, lub na „Liście lekarzy” przy wskazanym nazwisku lekarza  należy kliknąć w link „Odbierz dostęp".

 

12. Jak edytować listę lekarzy?

Edycja listy lekarzy jest możliwa  z poziomu zakładki „Lista lekarzy”, dostępnej po zalogowaniu do Strefy Placówki.

Aby dodać nowego lekarza należy kliknąć w ikonę „Dodaj lekarza” , wypełnić formularz dodawania lekarza oraz kliknąć „Zapisz”. 

Aby usunąć lekarza, należy kliknąć na szary krzyżyk, widoczny przy każdem rekodzie lekarza.

 

13. Jak edytować listę placówek?

Edycja listy placówek jest możliwa  z poziomu zakładki „Lista placówek”, dostępnej po zalogowaniu do Strefy Placówki.

Aby dodać  nową placówkę należy kliknąć w ikonę „Dodaj placówkę” , wypełnić formularz dodawania lekarza oraz kliknąć "Zapisz".

 

Produkty płatne 

 

Jakie produkty płatne są dostępne w eLekarze.pl?

Produktami płatnymi dostępnymi w serwisie są usługi „Pozycjonowanie”.

Co daje Ci pozycjonowanie wizytówki?

- przez 12 miesięcy Twoja wizytówka będzie wyświetlała się wysoko na liście wynikowej, co pozwoli użytkownikom szybciej znaleźć Twoją wizytówkę oraz zapoznać się z ofertą; 

- pozyskasz większą ilość pacjentów dzięki wysokiej pozycji na liście wynikowej; 

- wyróżnisz swoją ofertę spośród konkurencji;

- dotrzesz bezpośrednio do pacjentów zainteresowanych zarezerwowaniem wizyty u lekarza Twojej specjalności;

- zbudujesz pozytywny wizerunek swojej marki

 

Więcej informacji o produktach płatnych znajdziesz TUTAJ.

Skontaktuj się z Działem Sprzedaży, aby zamówić produkty płatne (12 277 43 27).

 

 

 

Fragment 1.10.32 z "de Finibus Bonorum et Malorum", napisanej przez Cycerona w 45 r.p.n.e.

Fragment 1.10.32 z "de Finibus Bonorum et Malorum", napisanej przez Cycerona w 45 r.p.n.e.